Szerviz szolgáltatás

Az általunk forgalmazott termékekre a gyártók minden esetben vállalnak minimum 1, de olykor akár 3 évig terjedő garanciát is.

Ezen időszak alatt, ha meghibásodna a tőlünk vásárolt termék, bármilyen Téged terhelő költség nélkül visszahozhatod hozzánk javításra. Amennyiben nem javítható, hibás készüléked helyett egy újat biztosítunk számodra.

 

Garanciális ügyintézés egyszerűen

Amennyiben a garanciális időn belül hibásodik meg a termék, akkor egyszerűen csak felhívod ügyfélszolgálatunkat és mi azonnal tájékoztatunk Téged arról, miként tudod érvényesíteni a garanciát, illetve hol tudod legközelebb leadni a készüléket javításra vagy cserére.

Amennyiben kiterjesztett garanciával vagy termékbiztosítással rendelkezel, illetve a termékedre nem érvényes a gyártó által biztosított garancia, akkor márka független, garancián túli szervizben javítjuk, vagy cseréljük ki a készülékedet.

Figyelmedbe ajánljuk a kiterjesztett garancia és a termékbiztosítás szolgáltatásainkat. Mind a kettőt azért vettük fel portfóliónkba, hogy Te minimalizálni tudd egy esetleges meghibásodás esetén a Téged terhelő költségeket és idegeskedést.

 

A számodra fontos adatokat, (amennyiben lehetséges) mindig mentsd le. Készülékedből a biztonsági jelszavakat, a javítás idejére töröld.

 

Segítségre van szükséged meglévő adataid elmentéséhez? Válaszd SMART Save szolgáltatásunkat!


Fontos információk vannak a javításra váró készülékeden, de nem tudod hogyan juss hozzájuk? Gondot okoz az is, hogy miként varázsold őket vissza javítás után az eredeti helyükre?


Akkor SMART Save szolgáltatásunkat imádni fogod. Kérésedre a javítás kezdete előtt mi az összes adatot lementjük készülékedről, ráadásul amint végeztünk a szervizzel, vissza is helyezzük az adataidat a megjavított készülékre.

Kollégáink az ügyfélszolgálaton mindent megtesznek azért, hogy a szervizelési folyamat a bejelentéstől, a probléma megoldásáig a lehető leggyorsabban lezáruljon és Te, a lehető leghamarabb visszakapd készülékedet.