Kérlek forgasd el a készüléked!

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Előre utalást választottam, mikor és hova kell utalni?

Előre utalás esetében alapfeltétel, hogy a termék saját készleten megtalálható legyen. Amint a termék beérkezik hozzánk és így átvehetővé/futárral továbbíthatóvá válik, rendszerünk emailben jelzi a következő lépéseket és az utalási adatokat.

Van-e készleten a termék? Milyen színben van?

Üzletünk weboldalán megtalálhatóak ezen információk. Amennyiben a termékadatlapon a termék státusza "Raktáron" állapotú, a termék van készleten. Oldalunkon az egyes termékekből külön szerepel minden elérhető színváltozat.

Foglalkoztok sérült telefon szervizelésével, javítotok-e helyben készüléket?

Igen! Nemrég indult szolgáltatásunk keretében nemcsak minden nálunk vásárolt, hanem minden hozzánk behozott készüléket kollégánk kezeire bízhatsz. Akár valamilyen balesetből származó problémával nézzen szembe telefonod (sérült kijelző, akkumulátor, hátlap stb.) vagy pusztán egy szoftveres frissítés lenne már helyénvaló, hozd be hozzánk és (proléma súlyosságától és a sorban álló készülékektől függően) akár már napokon belül hazaviheted készüléked.

Ma átvehető a termék?

Lehetséges opciók:

Raktáron (Akár még ma átvehető 19:00-ig). Ebben az esetben a termék saját készleten található, azaz amennyiben megrendelted, még a rendelés napján zárásig átveheted a terméket. Fontos: rendelés leadása nélkül, amennyiben személyesen jelzed vásárlási szándékod üzletünkben, már lehet nem lesz elérhető a termék, így ajánljuk, adj le előzetes online megrendelést is.

Beszállítónál raktáron (Várhatóan X munkanap) Amennyiben a termék beszállítónál van, a zárójelben feltüntetett munkanapokon belül érkezik meg saját készletünkre, azt követően pedig már a beérkezés napján átvehető személyesen. Házhozszállítás esetén 1 munkanappal meghosszabbodik a folyamat.

Mikor érkezik meg a rendelt termék?/Hogy áll a rendelésem?

A rendelés minden lépéséről emailben értesítünk. Amennyiben nem találsz tőlünk emailt postafiókodban, nézd meg a Spam/Promóciók mappát.

Ugyanaz a termék különböző áron található az oldalon, ez miért van?

Cégünk több beszállítóval áll kapcsolatban, így adott termék árát a beszállító cég árai is befolyásolják.

Személyesen átvehető-e az üzletben a rendelésem, és lehet-e bankkártyával is fizetni?

Természetesen bármelyik rendelés átvehető üzletünkben, és a kártyás fizetés is támogatott. Ajándékutalványt azonban nem áll módunkban elfogadni.

Azt olvastam az emailben, hogy „Beszállítás alatt, várható érkezés…” mégsem érkezett még meg a rendelésem.

Az emailben jelzett időpont a saját készletre érkezést jelöli. Az ott jelzett dátumot követő 1-2 munkanapon belül vehető át a rendelés.

Van-e lehetőség részletfizetésre?

Természetesen, a rendelés leadásakor a fizetési módok közt megtalálható az „Áruhitel” opció, melyben partnerünk a Cofidis. Ide kattintva olvashatsz róla: https://smartshop.hu/aruhitel

Gyártói garancia miként érvényesíthető?

Amennyiben a termékre gyártói garancia vonatkozik (nem forgalmazói) abban az esetben gyártó által kommunikált szervizpontok bármelyikén. A garanciát illetően kérdezd kollégáinkat, akik segítenek, hogy termékedre melyik garancia érvényes.

Kiválasztottam egy fizetési formát, utólag lehet-e módosítani?

Pillanatnyilag erre nincs lehetőség, de ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a shop@smartshop.hu címen, és módosítjuk a kért módra.