Információ

Gyakran ismételt kérdések

Előre utalást választottam, mikor és hova kell utalni?

Előre utalás esetén alapfeltétel, hogy az adott termék saját készleten elérhető legyen. Amint a termék beérkezik hozzánk, így az átvehetővé/futárral továbbíthatóvá válik, rendszerünk emailben jelzi majd mind a következő lépéseket, mind pedig az utalási adatokat.

Van-e készleten a termék? Milyen színben van?

Ezen információk a megrendelni kívánt termékek adatlapján, minden esetben feltüntetésre kerülnek. Amennyiben a termékadatlapon a termék státusza "Raktáron" állapotú, a termék készleten van. Az egyes termékekből elérhető színváltozatok, minden esetben külön kerülnek feltüntetésre.

Foglalkoztok sérült telefon szerelésével, javítotok helyben is készüléket?

Természetesen! Nemrég indult szolgáltatásunk keretében nemcsak minden nálunk vásárolt, hanem minden hozzánk behozott készüléket kollégánk kezeire bízhatsz. Akár valamilyen balesetből származó problémáról (sérült kijelző, akkumulátor, hátlap stb.) akár csak egy szoftveres frissítésről legyen szó, hozd be hozzánk bátran, mi pedig (az állapot súlyosságától és a sorban álló készülékektől függően), akár már napokon belül orvosoljuk a készüléked fennálló problémáit.

Mikor vehető át rendelésem?

Raktáron, akár még ma átvehető

Ebben az esetben a termék saját készleten található, azaz amennyiben megrendelted, azt akár már aznap, nyitvatartási időben át is tudod venni Tőlünk. Fontos megjegyezni: amennyiben személyesen jelzed vásárlási szándékod üzletünkben, ám előzetes rendelés leadása nélkül kívánnál az adott termékhez hozzájutni, sajnos elképzelhető, hogy már nem lesz elérhető. Ennek okán ajánljuk, hogy biztos-ami-biztos alapon inkább adj le előzetes online megrendelést is.

Beszállítónál raktáron, várhatóan X munkanap

Amennyiben a termék beszállítónál van, előreláthatólag a zárójelben feltüntetett munkanapokon belül érkezik majd meg saját készletünkre, így azt követően akár már a beérkezés napján is átvehetővé válhat. Fontos megjegyezni, hogy házhozszállítás esetén azonban ez folyamat 1 munkanappal meghosszabbodik.

Mikor érkezik meg a rendelt termék? Hogy áll a rendelésem?

A rendelésed minden lépéséről - így annak aktuális állásáról - illetve minden folyamatáról is értesítünk majd e-mailben. Amennyiben hiába keresnéd, valamilyen oknál fogva mégsem találnád a visszaigazoló emailt a postafiókodban, úgy ilyen esetben érdemes lehet a Spam/Promóciók mappá(ka)t is átnézni, hátha.

Ugyanez a termék különböző áron található az oldalon, ez miért van?

Figyelembe véve, hogy cégünk egyidejűleg több beszállítóval is kapcsolatban áll, így esetenként egy adott termék árát, a beszállító cég aktuális árai is befolyásol(hat)ják.

Azt olvastam, hogy a termék "Beszállítás alatt, várható érkezés...", de mégsem érkezett meg.

Az emailben jelzett időpont nem a kézbesítés lehetséges idejét, csupán a saját készletre történő beérkezést hivatott jelölni. Az adott megrendelés az ott feltüntetett dátumot követő 1-2 munkanapon belül vehető át ténylegesen.

A gyártói garancia miként érvényesíthető?

Amennyiben a termékre gyártói (tehát nem forgalmazói) garancia vonatkozik, abban az esetben a garancia a gyártó által kommunikált szervizpontok bármelyikén érvényesíthető. A garanciát illetően kérdezd bátran kollégáinkat, akik készséggel állnak majd rendelkezésedre annak érdekében, hogy az adott termékre pontosan melyik garancia is érvényes.

Kiválasztottam egy fizetési formát, utólag lehet-e módosítani?

Pillanatnyilag (még) nincs lehetőség a korábban már kiválasztott fizetési forma, saját kezűleg történő megváltoztatására, így ezúton kérünk, hogy ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, mi pedig a kívánt módra módosítjuk majd azt.

Bankkártyás fizetésre van lehetőség?

Rendelésed elküldését követően a CIB Bank Zrt. biztonságos felületére irányítunk át, hogy vásárlásod végösszegét bankkártyáddal tudd rendezni.
A Gyakran ismételt kérdésekről és a Fizetési tájékoztatóról bővebben itt olvashatsz.