Szerviz szolgáltatás

Amennyiben készüléked a garanciális időn belül (általában 1 év) meghibásodik, érdeklődj ügyfélszolgálatunkon, hogy hogyan és miként tudod garanciádat érvényesíteni és készülékedet leadni javításra.

 

Rendelkezel kiterjesztett garanciával vagy készülékbiztosítással?

Márkafüggetlen garancián túli szerviz

- Saját szerviz
- Kényelmesen és gyors átvét sorban állás nélkül.
Tájékoztatjuk Kedves Vásárlóinkat, hogy cégünk szervizpontja 2016.01.14-től a minőségi kiszolgálás érdekében kizárólag a saját értékesítéséből származó szerviz esetek átvételével és ügyintézésével foglalkozik.
A szabadpiaci, független értékesítésekből származó készülékek átvételét a továbbiakban üzletpolitikaI okokból megszüntettük, TMX felé történő továbbítását nem áll módunkban elvállalni, kérjük forduljanak az ország területén a Telemax oldalán közreadott tájékoztatás alapján bármely, aktív szerződésben lévő QRS ponthoz.
A fejlesztési lépéssel az önálló forgalmazású és disztribúciós termékeink garanciális ügymenetének tekintetében szeretnénk Vásárlóinkat és Viszonteladói Partnereinket minden eddiginél kitüntetettebb bánásmódban részesíteni.
A számodra fontos adatokat (amennyiben lehetséges) mindig mentsd le! Készüléked ne rendelkezzen biztonsági jelszavakkal!

Segítségre van szükséged a mentéshez? Válaszd SMART Save szolgáltatásunkat!

A helyszínen, azonnal mentjük és szervizelés után visszahelyezzük adataidat a készülékbe.